Dīvainais Tevī…

Posted: Janvāris 3, 2012 in Īsraksti

Tevī bija kaut kas dīvains… Kā toreiz, kad pirmo reizi Tevi pamanīju- kaut kādā pagasta sākumskolas deju zālē. Tu dejoji savu draudzeņu bariņā, tavi mati viegli skūpstīja kaklu un es, apburts no šīs pārdabiskiem spēkiem pildītās ainas, saļimu uz krēsla turpat deju zāles stūrī. Pārdomājis visus par un pret, kā arī, apsvēris prātā Tavu patieso vecumu- gāju klāt un aicināju uz deju. Tā pāris dejas un Tu jau biji manējā, tik es to neapzinājos, jo kusu tavās plaukstās kā parafīns lodlampas liesmās… pāris mirkļi un mēs jau sēdējām pārsimts metrus no skolas kādā autobusa pieturā, diskutēdami par savām dzīves prioritātēm un mazajām vēlmītēm, kas katram no mums pildīja sirsniņu.. šī nakts beidzās agrā nākamās dienas rītā, kad pavadījis Tevi uz mājām, vāļājos savā gultā, joprojām nespēdams aizmirst neseno pārdzīvojumu.. Es biju iemīlējies- ne jau tavā prātā. Tu mani paņēmi ar savu brīnišķīgi veidoto padsmitgadnieces ķermeni, ar savu nevainīgo uzvedību un pavedinošo skatienu. Es biju Tavā varā, pats to nemaz neapzinādamies, taču, joprojām turpināju manipulēt ar Tavām jūtām. Un tā mēs kopā pavadījām astoņus baudpilnus iekāres mēnešus, beigās šķiroties bez mazākajiem sirdsapziņas pārmetumiem. Pagāja pusgads un mēs atkal izdomājām saiet kopā. Nebija vairs tā, kā sākumā. Bet Tu mani vēl spēji saistīt. Arvien mazāk mirkļu, ko izbaudīt un atstāt dziļajos smadzeņu apcirkņos. Arvien mazāka vēlēšanās kaut ko kopīgu pasākt. Tā mēs šķīrāmies otro reizi.
Kopš pēdējās tikšanās reizes ir pagājis vairāk nekā gads. Vienu vakaru sēdēdams kādā iepazīšanās portālā, atradu Tevi un nolēmu Tev uzrakstīt. Atkal sākās saruna, tikai šoreiz tā bija daudz savādāka, kā pirmajā reizē. Mana mazā, iekārojamā meitenīte nu jau ir paaugusies un sākusi patstāvīgi spriest. Pat iemācījusies izteikt savu viedoklīti. Par to laikam jāpateicas mūsu palielajai gadu starpībai. Tagad man ir divdesmit un Tev- sešpadsmit. Pa šo laiku, kas pagājis, dzīve Tevi mazliet paaudzinājusi gan ķermenī gan prātā. Un negribēdams es atkal iemīlos Tevī. Kaut gan mums abiem jau sen ir patstāvīgas attiecības, es Tev piedāvāju izbaudīt- ar ķermeni un miesu, ar prātu un garu. Nezinu vai tiešām tev nebiju vienaldzīgs, vai vienkārši mācēju tevi pierunāt, bet tu piekriti.
Tā nu mēs satikāmies. Tavas mazās, brūnās actiņas mirdzēja kā toreiz, kad pirmo reizi Tevi skāru.. un mēs sākām baudīt, pat īsti neapzinoties ko tas nozīmē, bet mēs tam ļāvāmies viens otram. Tu mani skūpstīji tik maigi, kā tā svešiniece, kas parasti nāk pie manis sapņos, pin intrigas un pazūd,. Un pēkšņi es sajutu..Sajutu vājprātīgu iekāri pret Tavu perfekti veidoto ķermeni.. ideālajām lūpu līnijām.. Es atkal biju Tavā varā- tikai šoreiz citā kvalitātē.
Es pārplēsu Tavu sarkano blūzīti- pogas aizlidoja pa visu istabu. Krūšturis- tas pogājās ciet priekšpusē (tu zināji ka man tādi patīk). Attaisot to, manam skatam pavērās plaukstas lieluma krūtis ar tumši sārtiem, piebriedušiem ķirsīšiem galos.. šis skats kopumā- burvīgāks par jebkuru Pikaso gleznu, jo šis skats bija vienreizējs. Smadzenes nespēja aptvert, ka šis mākslas darbs ir baudāms tikai man vienam. Tikai man ir iespēja tam pieskarties, kā muzeja naktssargam, kurš vienīgais drīkst atļauties pielikt kaut pirkstu visdižākajiem mākslas darbiem… Mirkļa izjūtas paspilgtināja fakts, ka mani mājās gaida pavisam cita pasaule, pavisam cita meitene, kas jau vairāk kā gadu ir manējā. Bet es esmu šeit un pirmo reizi pa ilgiem laikiem baudu no visas sirds..
Šoreiz mēs aprobežojāmies vien baudot otra ķermeni ar pirkstu galiem un plaukstām, miesisku baudu atstājot dibenplānā. Tīri tā intrigai- bez seksa –šoreiz. Burvīgi. Līdz nākamajai tikšanās reizei, mazā!/K.Bite/

Komentēt

