Es Tevi ieskaušu…

Posted: Maijs 1, 2012 in Dzeja...

Es Tevi ieskaušu kā koku zari skatu

Uz tālēm zilajām, kas abiem tuvas mums.

Un prieku paudīšu, jo nosargāt es pratu

To visu kas ir mūsu debesjums…

Es Tevi aptīšu kā mežvīns dzimto māju

Ir gadiem tinis zaļos dzīparos.

Un cirstā birzī speršu savu kāju

Ar cerību, ka tā reiz pumpuros…

Es Tevi mīlēšu kā liesmas ziemas dienā

Kas, klusi sprakšķot, sirdi ielīksmo.

Un atmiņas kā mēdzu gulēt sienā,

No bērnu dienām mani izseko… /K/Bite/

Komentēt

