Posted: Novembris 2, 2012 in Dzeja...

 

Es tevi gaidīšu uz vecā meža ceļa

Lai roku pastieptu un dotos abi mēs,

Tai plašā pasaulē, kur vārdi miesās dzeļas

Un asru peļķēs rozes uzziedēs…

 

 

Es tevi gaidīšu ar siltiem rītiem prātā

Kas abiem mums reiz bija kopīgi

Un rīta rasas pilienos kā dziļā mārkā

Mēs jūtas skalosim, lai būtu godīgi…

 

Es tevi gaidīšu un sagaidīšu citu,

Ne to, ko biju iemīļojis reiz…

Ne to, dēļ kuras kādreiz ceļos kritu

Un zvērēju, ka nebūšu vairs greizs…

 

Es tevi gaidīšu, bet tik līdz brīdim tam

Kas pavēstīs, ka dzīvē viss ir zudis-

Un savu sirdi man vairs nebūs atdot kam,

Kad jūtu strauti lēni projām plūdīs…./K.Bite/

Komentēt

